»Ljubljana je vedno bila in bo za nas tudi v prihodnje ostala zibelka in dom naše blagovne znamke Union, zato bomo tudi v prihodnje prisotni na tej lokaciji.«
»Naša odločitev za prodajo teh blagovnih znamk izhaja iz dejstva, da ima mestno središče Ljubljane omejene možnosti za nadaljnji dolgoročni razvoj in rast proizvodnje na trenutni lokaciji.«
»Lahko bi prišlo v prihodnje, če bi bila ta blagovna znamka dejansko zaščitena, do nekih nesporazumov ali morda celo do kakih pravnih ukrepanj od lastnika blagovne znamke, kar seveda bi prineslo veliko težav ravno podjetjem, ki prodajajo blago pod to blagovno znamko oziroma poreklom.«
»Postala je hrvaška blagovna znamka«
»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«
»To je tudi zagotovilo za prihodnja sodelovanja in delovanja v modni industriji. Ob ponudbi službe za priznano blagovno znamko, bi ostala v Parizu.«
»Popisi so bili včasih blagovna znamka statističnega urada.«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»Najstarejše leseno kolo na svetu je postalo prepoznavna evropska blagovna znamka.«
»Kavbojski škornji so bili eden najbolj zahtevanih modelov Crocsovih čevljev v zgodovini blagovne znamke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju